PARADISCUPEN!<3

Heejj:)
Kom hem typ halv 4 från övik:)
As kul där:)
Va typ mest med linnea och Ida:)
Först så vann vi och sen vann vi och sen förlora vi:( och sen vann vi och sen vann vi:) vi kom 5a, det var faktist ganska bra.
Jag har typ ont över allt:P
Vi va på paradisbadet:)
Jag ida och malin åkte den här grejsimåjsen, jag har glömt vad det heter:P
Aaa och sen var det värsta äckliga turken som la sig mellan idas ben, och sen så stirra dom på oss hela tiden, usch! Sen när vi skulle sova nån gång då drog jag ner linneas byxor och hon gick runt och borstade tänderna och typ dansade en rumpdans:P Hahah maja skrattade jätte mkt då:P
Haha sen så åkte sofia i en lian och så skulle hon sätta sig på plinten men hon missade:P hahaha så don fick jätte ont i skinkan, så nu kallar alla henne för skinkan:P
På bussen hem så satt jag me linnea:)
Vi drog varann i håret och låtsades att vi inte hade gjort det och skyllde på alla andra:P
Gud vad skönt att få sova i sin egen säng!!!


Nu ska jag gå och duscha och sova:P
Neeejjj juste jag har glömt packa upp allt:( :(

   Aja hejdå(L)

Kommentarer
Postat av: saga

två e! haha kanske kan bli nått ellan dej och bloggen eller är det nåt jag nte vet??;)

2009-01-06 @ 21:43:52
Postat av: Millaa

Hahaha du är rolig du:)



Du måste va med mig idag!!!

2009-01-07 @ 09:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0