LÄNKTAR!!:)

I morgon ska vi hämta vovven!:)
Vi har kommit på ett namn, Baloo, vet inte om det är så bra men i alla fall..
Fatta vad kuligt!!:D
har typ fixat allt där den ska sova och såå...
På lördag ska vi fara och köpa koppel och typ nå leksaker:)
det känns som att jag pratar ganska mkt om den:] menmen
idag har det ju varit skola då, vi hade syslöjd:( det är tråkigt elr aa..
jag började på en kudde till Baloo :] :P
Hoppas den bli bra, elr det blir som inte en kudde det blir mer typ en filt elr nåt sånt,
ja och sen hade vi idrott, handboll
Och ikv är det innebandy:)
super kul:)



Asså fatta jag håller på länkta ihjäl mig!!:):):):):):):):):):):):):):)

Kommentarer
Postat av: saga

länktar efter jag får se baloo!! kan du lägga in någon till bild?

2009-01-23 @ 19:42:08
Postat av: Millaa

ne jag har ingen mer men jag ska snart ta massa han har typ bara sovit idag så jag har inte hunnit ta nån

2009-01-23 @ 19:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0