Hejjj

Hej idag var det ju skola som vanligt, loke skallade min axel så jag dog och sen var det nån jävel som kastade en snöboll i mitt öga det gjorde ont som satan:(
sen va jag med ida och reneé fast reneé for hem kl 3:(
och då va jag bara med ida hon lekte typ as mkt med jonas, sen så kom andré och alle och då ville dom komma in och sen tillsist fick dom komma in, då såg vi på film, isprinsessan och sen lockade ida andrés och alles hår lite.
Sen skulle jag äta men jag vågade inte lämmna dom själva på mitt rum så jag gick inte och åt förrän dom for hem:P
Haha nu sitter jag pch klagar på att Saga aldrig skriver på sin blogg:P och att hon inte skriver nå roliga saker:P

Heejdåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0