Hejhej:)

Hej allihopa:)
Idag har jag varit med Linnea:)
Vi försökte göra en teater som vi skulle visa upp för Gustav och Andre men dom är så jävla tråkiga så dom orkade inte:(
I morgon är det skola, jag tänker va sjuk!!
Jag och Alma har bråkat eller det är jag som är sur på hon jag ska inte prata med hon på hela 2009!!!!
Ja har inte pratat med hon på 2 dagar det går faktist braa!:)
Hon har typ sagt förlåt flera gånger men det skiter jag i.
Blää nu ska vi inte prata om det äcklet!
Snart är det skolaaa:(
Jag kommer aldrig vakna!
jag måste typ gå och lägga mig 7 för att kunna vakna i morgon!!!:P

Hejdååå(L)

Kommentarer
Postat av: Nea

Där kom det en svordom!!!! :P Du kramade faktiskt henne idag!!!

2009-01-08 @ 17:07:08
Postat av: Millaa

Hahah jo jag vet, vi är kompisar nu:P

jag är inte så bra på va sur på nån resten av mitt liv för en sån liten grej:P

2009-01-08 @ 19:59:45
Postat av: saga

va hade hon gjort??

2009-01-08 @ 21:12:01
Postat av: millaa

haha jag vet inte:P

2009-01-28 @ 14:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0