Hejhej

Idag har jag, linnea och Saga planerat ett mord;)
Vi ska mörda Gunnel:D Linnea hatar hon verkligen och gunnel verkar hata linnea med:P
linnea ska ta med en golfklubba och jag ska ta med mig ett gevär elr nåt
men saga vågade inte va med så gustav och andré ska typ hjälpa till
Jag tror verkligen att vi kommer våga göra det!! hahah:P
Nu pluggar jag på asien provet:(
Ikv är det träning:)
Sen måste man väl plugga jätte mkt:(
kan typ inte nåt
Sen på fredag ska typ jag och saga till stan:)

Hejdå<3

Kommentarer
Postat av: saga

länktar till på fredag:)!

det kommer gå as dåligt för mej på provet!!!

2009-01-27 @ 15:54:03
Postat av: Millaa

Du det kommer gå sämst för mig på provet du har ju tränat as mkt!!

2009-01-27 @ 16:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0