hejhej

Igår var vi och åt middag hos Alma det va kul, vi gjorde upp en super bra äld, på riktigt faktist:) och sen hehe jag och Alma hittade på en as bra dans, den ägde verkligen! ``host´´
Och sen sov jag över hos hon vi smsade typ as mkt med en viss person:) Jag och Alma kännde oss väldigt dryg elr i alla fall jag:P
Aja sen så for jag hem och städa och så och sen for jag till alma och sen kollade vi på när almas ex ex spelade match:P Hahaha hon sa att jag skämmde ut hon bara för att jag ropade filip typ hela tin:P
Och sen for jag och åkte skoter med pappsen hur kul som helst!!:)
Sen kom Almas familj hit och vi for på nå himla kalas hos nån som mamma och pappa och marielle och stefan och alla känner:P
Och sen så åt vi typ tårta där sen for vi hem till mig och tilde ville följa med men vi ville inte att hon skulle följa med så vi sprang ifrån hon och hem till mig och gömde oss:P hon vart as sur och typ börja skrika och grina:Pas kul, Hehe
och sen så ringde vi till filip och drygade vi pratade typ i 40 minuter:P
Nu måste jag plocka ur diskmaskinen hejdå<3

Kommentarer
Postat av: Nea

Oj, vad du är sams med Alma nu!! :P

2009-01-18 @ 17:42:26
Postat av: Millaa

Hahaha jo jag vet:P

2009-01-18 @ 18:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0