Hej

idag harf det ju varit tråkskola som vanligt och sen så har jag typ pluggat ihjäl mig, fast jag kan fortfarande inget, det kommer gå super dåligt för mig på provet!!
Och sen har Gunnel tydligen hittat på att vi ska ha nå hilma engelska prov på fredag och typ cp historiaprov nån gång nästa vecka.
asså man vill inte kunna nå himla historia men det hör tydligen till allmännbildningen enligt gunnel men det skiter jag i för man vill inte kunna massa om nå himla kungar som heter karl som krigar hela tiden!!
aja sen så har jag typ lekt lite med baloo och så:)
Hahaha och sen har jag och matte bråkat:D hahaha jag jagade han runt kvarteret;D
Aja nu ska jag plugga mera så jag kan nått i alla fall
hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså gunnel ger oss bara en massa prov ialla fall nu:(!

2009-01-28 @ 19:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0