Baloo<3

Det va as drygt att åka bil det känndes verkligen som att det tog 10 timmar, haha rebecka du hade rätt för en gångs skull;D
Aja sen när vi kom fram så skällde typ 1000 hundar:P
Men vi fick bara se baloo och hans mamma, mamman var superlik chessi!!
Helt svart, pappan till baloo var guld brun typ...
Men baloo var mkt mkt större än vad jag trodde att han skulle va sen va han en liten bodybuilder han va jätte stor:P han ser typ ut som en sumobrottare!!:P Hahah men han är ändå super söt:)
Han är jätte duktig på aportera fast om jag kastar bollen så ger han den till mamma :(
haha inte alldelens för smart:P
Men det va ännu drygare att fara hem för då hade jag en sumo hund i mitt knä jag va typ tvungen att sitta helt still det va as oskönt, men det såg inte ut som att Baloo hade det så skönt heller:P
Det känns som att han vill vara med mig:P han springer efter mig hela tiden:P, men det kanske är för att det är jag som har hållt i han hela tiden och typ leker med han och går ut med han och så..
Det va jätte konstigt för han har sovit hela natten utan att gnälla.
Men nu ska jag gå ut med han, hare så braa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0